jueves, junio 06, 2013

last week









La semana pasada me hice una blusa. El fin de semana fui con mi mamá a mi tienda de telas favorita en la ciudad y compré unos cuantos metros de voile. La blusa la comencé una tarde pero hice una pausa y la terminé la siguiente noche. Me encantó el diseño tan sencillo como una tshirt, sobra decir que fue facilísimo de hacer. El patrón es Scout Woven Tee de Grainline. ... y quiero hacer más!
Last week I made ​​a blouse for myself. The weekend I went with my mom to my favorite fabric store in town and I bought a few meters of cotton voile. The next afternoon I started to make the blouse but I did a pause and I finished the next night. I love how looks the design as a simple Tshirt, needless to say it was very easy to sew. The pattern is the Scout Woven Tee from Grainline.... and I want to make more!

También la semana pasada  por fin me uní a instragram... soy @464Handmade y estas son algunas de las fotos que ya tengo ahí...
Also last week I finally joined to Instragram... I'm @464Handmade and these are some of my first photos there...

xo

7 comentarios:

  1. El patron Scout Tee es un favorito conmigo tambien! Y me gusta mucho su tela.

    ResponderEliminar
  2. qué linda la blusa!
    un beso!


    Laura

    ResponderEliminar
  3. Lovely scout tee, great job! I really need to get that pattern out again as well!

    ResponderEliminar
  4. Me encantaría coser....pero no tengo sitio, ni me organizo para aprender e ir donde mi madre...no sé....
    Istagram...con la camara de m. que tiene mi movil...mal...jajaja...
    Empieza bien la semana

    ResponderEliminar
  5. lovely blouse! very pretty fabric.

    ResponderEliminar
  6. where do you get your fabrics in Mexico? Sometimes I come to your country for visits and I have family near Guadalajara. Are there any good places to shop? Lovely top, I just cut mine but I haven't got a chance to put it together. I love your blog and all your photos.
    Cheers!!!

    ResponderEliminar

Hola!
muchas gracias por pasar y dejarme tus comentarios!
Thank you so much for stopping by and leaving a comment!

xo

RosaMaría